my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

11 November 2011

titik permulaan...

aku bukan la bagus dalam bidang penulisan....aha, klu x da lma aku jadi penulis novel....!!! ouchhh, tentu aku ibu mude yg berkerjaya.....
but, skrg2nye aku mncbe untk mmantapkan jati diri aku nih.....
xkisah la ade antra korg2 yg nk kutuk2 ke ape ke....ini aku punye villa...
so suketi aku lah...!!!!

hmmm...kacak kan...? ni la uah hati aku...die la yg bg aku idea untk tulis blog nih....
 B.L.O.G
mmg mgrut...tap itu la yg aku uat, hubby aku ckp asyik mnls ttg dri sndri...cb uat blog... so aku pon cb la memerah otak yg da lma xdprah,mringankan jari jemari aku yg runcing nih...maka wujud la "solsarah"
so bermula la halaman pertama titipan dr "solsarah" ttg "titik permulaan sebuah blog"


.

No comments:

Post a Comment