my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

17 November 2011

road 2 kl...!!!

hari yg sgt mnyibukkan aku, huhh, maw je mnjerit, aku penat!!!! mn xnye dgn air yg xde smpai ke paip sinki umah aku, yela air tu kan pentg,klu x harok la bau kami ank brnk.... pas2 nk kne kmas ken baju sbb ptg nih maw begerak ke kl....mak sedara incik hubby blik dr mekah (mak sedara aku gak la kirenye....),insyllh selamat smpai mlm ni,aku doakn keselamatan perjalan mereka suami isteri...amin
uat mykazen, norfadlina a.k.a angah,sabar yep, aku taw die berada dlm keadaan sgt hepy, mnanti kepulangan yg tersyg....pepon aku respect dgn die, sbb sggp tglkn keje smta2 mnjalankn amanah ibu n ayah die....uruskn adik2 n umah....wa caya sama lu...angah,hehehe...n jgn lupe nantkan kdtgn kami sekeluarga, msk sodap2 cket...see u 2morrow dear!

No comments:

Post a Comment