my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

12 November 2011

pompuan, sex, dan aku A, kau A....

"pompuan, sex, dan aku A, kau A....." tjga je dr tdo pg nih, da ade sorg minah nih wat kezutan kt aku.... msg kt aku about "sex" otak kuning...amek pdli la psal senstivty msyrkat. wei..!!! disini aku nk tgas kan wlupon aku nih open tap agk2 la.....kenormalan aku msih dthap100%,
igt hidup ni asyik pk 2 je ke...nk2 lpas bsalin cm aku nih....dalamn kne jg gak bkn men tala je.... 


hmmm,
tetiba trgt plak kisah sorg mmber aku, awin... about sorg makcik...xpyh la ku cter kt cni. tap,mmg ngeri lah,aku ase mayb sbb xamek pdli ttg pantang mase pas bsalin.....mmbuat aku berigt2 sentiasa...btapa penting nye berpantang slepas bsalin.


ehhh...4 d infrmation! minah yg sama gak pnh aku story....yg sntiasa xbley tgk aku lebey dr die, aku ade A dia pon nk gak ade A....pas2 segala mcm aku uat die nk amek taw, benda dr benda dr shalus kuman jad sbsr gajah...!
ske amek taw psal hal aku...rimas la dgn org yg mcm nih....rase nk terkam hidop2 je...
seb bek la iman d dada kuat lg....sabau jela...


moral nye disini...sblom uat ape2 sttement atau ape pon prlakuan plezz la pk dulu seploh kali, xckop tambah lg berkali2. patot ke tdak wat sttement tuh...hadoi itu pon nk kne ajr ke...????

No comments:

Post a Comment