my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

4 November 2012

semangat kembali

bismillah......
assalam...
actually da lama xjengah sarahpunyetangan, sampai xperasan ade penceroboh....msg 2 penceroboh, terime kasih sbb tlg menceroboh....hehe, luv u MR Penceroboh.

pejam celik da dkat hjg tahun rupenyenye, da slme hampir stgh tahun gak aku x lawat blog nih, bnyak bnda yg aku nk kongsi, ske, xske, ske hati nk mencarut kt muke kau, mcm2 lg....... heppy sbb bru dpt ank buah bru, xske umo da brtmbh lg, eiyuuu...,ske hati tgk org yg mulut jamban dapat pembalasan, wahahahhaa....aku rase nk tglak sampai terkencing....padan muke kau!!!

tapi tetibe hari ni cm teringin plak nk tinjau2 n bke minda yg mcm katak dibawah tempurung, xtaw gosip2 kt luar tuh...betapa ketinggalannye aku,hmmm. so now ank pon da mule besar, umor pon da setaon. jadi mase utk aku mule balik ngan blog nih, hapedah...asyk ckp nk hapdet tap sok2 xde gak kan!!! tap skrg aku yakin dan pasti...bkn omongan 0, semangat bajet2013......



No comments:

Post a Comment