my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

2 August 2012

aku adalah penceroboh

hadoiiii... tuan punya blog ni dh malas nk update dah...  acaner tu sarah!!!!! sampai dia punya blog dh lupa nama ... untuk pertama kali ini aku take over menatang ni...  walhal aku punya blog pon x tertulis...

pendekkan cerita.. kami sekeluarga mengucapkan selamat berpuasa, selamat berbuka  dan x lupa selamat menyambut hari raya yang bakal tiba nant... ni kena ucap selamat awal2, bukan pa. .. ntah bila plak benda ni nak update.. silap2 tahun depan baru jumpa menatangni...
 opppssss lupa lak nk ucap, selamat menyambut kemerdekaan pada 31 ogos

ok... dah x tau apa nk tulis... sbb ada plak org ajak menyembang.. dia x tau ke yg aku ni tgh mengarang..
budak  ni ada depan aku.. dia ckp2..aku angguk je.. hilang selera aku nk update.. idea2 aku dh hilang sebab ko ada kt depan aku.!!!!..

00ooook la.. kita jumpa lain kali.


No comments:

Post a Comment