my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

1 May 2012

xde title

aku sebenarnye xtaw nk taip pe, tap sbb incik hubby bz sgt soh aku hapdet, so aku pon trutkan jela.... bukan aku xnk hapdet, tap mase sentiase buat aku sibuk, sibuk dgn suami, ank2, n mybe diri sendri... family 1st la katekan, aku kan isteri terpilih yg solehah,wahahaha....amin doa2 korg akn lebey membantu, so teruskn berdoa tuk aku ye....
hari2 aku sentiase same, xde beza...pagi sampai malam perkara same berulang setiap hari, tap ari nih hoyeahhh, aku dpt bg time tuk aku dok luang beberpe minit ngan korg2....walau pon terkejar2 ngan cik mya yg da sibuk nk bljr ringan2kan kaki...haaa! ni la satu sbb ngape aku xdan nk lawat blog kenkorg, jgn kan blog2 kenkorg, blog aku sendri pon xterlawat....(ble xde bby, cbuk nk bby....so jgn merungut bley!!!!)
so wat kenkawan yg da pon tglkan jejak2 korg, thanks sbb support yaaa, aku akan pelan2 kayuh tuk lawat smle oke ,n aku akn cbe tuk srvve blog aku yg xseberapa nih sbaik mgkn.....miss sgt kt pren aku tuh....!!! cau cin cau

No comments:

Post a Comment