my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

6 January 2012

akhirnyaaaa, kini pasti..........!!!

yehaaa....berjaya gak aku mmotong rmbt aku yg panjang mengurai,(masalah yg mmbuat aku xkeruan dr mengandong sampai da brnk), akhirnyaaa.... skli pandang mcm puteri mayang mengurai, due kali pandang......??? bek jgn pandang sbb mcm hantu bonceng tersedak selisih lori balak.....hmmmm, no,no,no lagi krtikan dpgi hari, yg seriau tgk rambut aku yg kusut masai bla bgn tdo.....now rambut aku da pendek, ringan dan selesa kpla hotak nih rasenye......syg nk ptg rambut yg da pras bontot 2, tap... almaklum la, da ade bby mmg xdan nk sikat rambut pon.....jgn kan ckat nk pegang rambut ala2 kareena kapoor cam dlm iklan 2 pon da xdan....da potong pendek senang ckit, xde la bgn pg asyik kne mencri ikat rambut,mn xnye, si iskandar asyik buat main lastik ikat rambut (cam lastik cicak 2)....tunggu setaon lg bru aku bley bikin rambut, kasi hot cket.....permohonan da dhantar kpd incik solehuddin, sbb ongkosnye dr die, n tgasan mnjadi bbyster pon die...hakhakhak....ape pon i like my new hair....!!!!

No comments:

Post a Comment