my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

9 January 2012

bila jantan menjadi pengosip....waklu!!!

ari nih skit kpala still ade, rase nk dmam...tap mkin brtambah panas plak ble dgr jantan 2 dok hboh kte aku laki bini berlagak, dok beli itu ini, hidop mewah, blagak beli brg sume hrge cash.....waklu kau jantan!!!! aku ngan laki aku mmg xpnh beli brg hutang, sbb kami nih xsuke berhutang, bkn sbb bnyak duet,sbb xde duet 2 la xbrhutang... aku laki bini dok pon rumah krjaan, klu kaye da lama aku dok rumah 20tgkt n tkr title aku "puan seri", tap sbb xkaye la aku hnye mkn kueh sri muke, .....tap mmg xsgka jantan nih mulut "haruuum" jadah!!!! aku mmg xkan brhutang klu nk beli ape2, klu nk beli kumpul la duet n dptkn scara cash, buat ape mmningkn kpala pk psl hutang, xmampu buat cre xmampu (xkan beli roti benggali harga sehengget pon aku nk brhutang da tentu cash money aku byr duet roti 2)...beli seluar ukur pingang untuk keselesaan, bukan cam ko pingang size 40 ko kte size 20 (konon2 mnunjuk kan ko xblgak,2 pkai seluar size kecik dr pinggang)ehemmm3 kurusnye kaukan,...! e2 pon dkta kan blagak, ptot la ko asyik mengintai, cam nk tkluar biji mata ko, bile dgr bunyi enjin basikal burok aku.....hmmm manusia, manusia.....skrg jangan igt pompuan je pandai brgosip, jantan bujangan "hati kecik"(touching ala2) pon kuat BERGOSIP!!!!  (pasal kesah aku laki bini plak 2)

No comments:

Post a Comment