my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

9 February 2012

xcident xdisangka2

ptg tadi si danish bgun je tdo tros ckp ngan aku "mama nk kuar men basikal", so aku nih mood tgh bek, bg je la dia kuar dgn syarat 1round je. sbb da nk maghrib...tup2 x sampai seploh minit daku tgk die blik dgn muke series...! "ha npe plak gaknye",aku tertnye2... mest de yg x kene sbb da knal sgt ngan prgai die,smpai je garaj tros  hempas basikal n jjak je kaki dpn pintu teros melalak xhengat... aku igt kna kjar dek hantu, rupenye jatuh basikal...trok gak lukenye, tkoyak lutut bdarah n bibir bgkak bdarah....sambil blut luka die 2, dgr die cerita, "mse along jtuh, indon 2 ade kt situ, tap along uat xtaw jew, xnangis pon...."tap yg aku heran jejak je kaki dlm umah tros melalak bagai nk rak....!!! hmmm, nk jg macho rupenye, bese la ank bujang...klu nangis malu la, kankankan....??ble ckp nk bwak je p klinik tros btmbh2 kuat suara die....da mmg prangai die cam 2, tap bangga gak sbb die mampu tahan air mata dpan org ramai, sbb nk jg kemachoan sorg llki...hehe, tap mulut aku ttp membebel, dok kte "2 la mama da ckp jgn kuar, degil...."*padahal aku gak yg bg lampu hijau,huhu...* pengajaran nye kat cni korg klu de ank2 2 jgn la bg kuar time maghrib,org tua2 kte wak2 maghrib nih klu dok kt luar bnyak bende xelok, yela wak2 setan berkeliaran...hmmm, patot la mak aku xbg men kt luar wak2 maghrib....so sape nk disalahkan, ank ke??? atau mama nye??? haisshhh, da tentu2 aku yg da dewasa remaja nih, die 2 bdk2 g mmg xpaham bahasa klu dlarang, sbb mkin dlarang mkin die nk uat.....

p/s : kadang ppatah org tua2 kene ambik kira, jgn dtlk kiri kanan....:) 

No comments:

Post a Comment