my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

9 February 2012

kesabaran tanpa had

korg taw psl "sindrom baby uat mak menangis..."ye la, aku nih bru dpt bby n mmg la aku da ade ank bjg yg da berusia 5taon2bln...tap,dsbbkan jgka msa untk dpt cik mya jaoh jraknye wat aku sdikit prsure....maw x, aku xsmpt nk handle sume bende sbb cik mya nih asyik nk nmpk muka aku dok dpn muke die 24hours,huhhhh!!! sabo je la, ape je yg aku x wat, gantung gambar aku yg dizoom jadik besar n mcm2 lg la....cme cabut kepala aku ltak dpan mke die  je aku blom buat lg....*kompom cik mya mnangis mrathon*


perkra ni la membuat kan kje aku btmbah2 seploh kali ganda....pling xlrat ble die da smkin ssh nk tdo, mentang2 lew da bsar(bru 5blan je pon).uat blood prsure nek blumbe2,nk2 ble dia asyik mrengek, mmg menguji kesbaran aku. tapi dsbbkn cik mya jad pembuat soklan, so aku dgn pnuh keyakinan n berhemah, hmpir dpt merealisasikan azam 2012 aku untk xnk marah2....


pcya x dlm mse 2blan nih aku mampu tahan kemarahan aku, yehaaaaa!!!!!! bkn senang taw aku nk kwal suhu kpnasan dalam dri aku nih...plg kuat pon sblom nih 2hari...tap!!! aku pon xsangka,walaweh berjaya aku akhirnye*pencapaian membanggakan buat aku, korg ape taw*sume dsbbkn mya yg sentiase mnguji ksbrn aku, harus la die xley dgr tkak aku yg nyaring bak langsuir nih...klu dgr kompom nangis, dsbbkn 2 la aku mmpu mnhan kmaran. aku hanya bersabar n tersenyum je ble ORANG uat aku marah....dan bila danish selalu ckap kt aku "mama, senyumm xperlu kata apa2" 


p/s: aku teramat  syang buah2 hati aku.....

No comments:

Post a Comment