my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

5 March 2012

singgah melawat coretan usang.....

wahhhhhhh, miss nye kt "X PINJAM TANGAN KAU".....da dkat sblan xjenguk, pe citer pon xtaw...!kisah penglipurlara aku pon da lma xdihapdet, bz ngalah PM. tap pe pon dpt gak curi mse wlupon di pagi yg hening nih.....pe jadah la aku nih bgasak on9 pepagi bute nih, hehe. pe nk buat wak2 nih je tetibe mood aku seolah2 dibangkit kan smle ibarat dikejutkan dr tdo yg panjang......hmmmm, mybe sore aku xde kot, puithhh!!! xde kene mengena lansung ngan hapdet blog, jauh panggang dr bara api....! bkan nye hapdet gune mulut pon,*tap smbil jari dok ketak ketuk, mulut aku nih tkumat kamit gak,yela nk wat camne mulut ngan tangan sama pantas....*

pepon aku betol, betol,betolllllll miss nk hapdet blog cme mse 2 yg xpernah bg aku ruang, mse aku bnyak dhbiskn dgn tggjawab kerjaya penoh cbaran "suri rumah",mmg tercabar wa ckp sama lu...ececehhh seb bek aku sorg yg pnyabr....klu x tunggang tblik la rumah aku...but now sarah in da house!!!

No comments:

Post a Comment