my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

21 December 2011

"azam menjelang 2012" selamat tggl 2011.....dan sifat buruk!!!!

hmmm, now nk citer cket about azam.....korg ade azam??? yg mybe nk "cube" laksanakan menjelang 2012....aha, tggl bbrp ari lg nk msuk tahun 2012, azam aku xde la shebat dan sekaya azam org len, azam nk kete spot, umah banglo serba indah, pusing keliling dunie....ye,mmg aku berazam nk sume 2, tap bkn utk 2012, itu mybe lain tahun ok...!!!smpai mmpu nk cpai bru aku istharkn.

tahun nih aku berazam nk mengurang kan baran yg xpernah kurang (sentiasa bertambah ade la) dlm diri aku nih,"baran ok! bkan berat badan" (sbb body aku still mntain lg,haha...jgn mare)aku pon xtaw boleh ke x...tap aku akn cube uang sifat bruk aku yg 1 nih....nk jad mama hot yg pling ayu, hihi, sesuai x agknye....????

lagi sifat buruk yg trut same harus di timbang turun, kelaseran mulut aku, agk2nye mampu ke aku...aku xnk uang abes sbb aku taw aku mmg xboley, so aku nk kurgkn sikit aje.....support me ok kengkawan....

last yg aku nk cbe slow kan sound aku yg nyaring mngalahkan pontianak hilang ank, mnjerit smpai satu kmpg dgr....haisssh, buruk bebenor rupenye,pas ni klu jerit pon ala2 wanita melayu terakhir je....hmmm,korg taw perkara yg aku slalu jerit sampai org taw trademark jeritan aku 2......"ISKANDARRRRRRRRRRRRR!!!!!!!" 2 la jeritan aku yg xprnah hilang. mintak2 xde jeritan utk cik mya...!!!

No comments:

Post a Comment